Käsittelemme lainahakemuksesi heti, kun olemme vastaanottaneet tarvittavat liitteet. Mikäli sinulla on ongelmia tai kysymyksiä liitteiden lähettämiseen liittyen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tarvitsemme sinulta tiliotteen viimeiseltä kolmelta kuukaudelta
- Tiliotteen on oltava käyttötililtä, jotta pystymme varmistumaan maksukyvystä
- Tilitapahtumien täytyy olla selvästi luettavissa
- Käytämme tiliotetta ainoastaan maksukyvyn arviointiin ja lainahakemuksen käsittelyyn
Voit lähettää tiliotteen seuraavin tavoin
- Käytä alla olevaa lomaketta
- Lähetä sähköpostilla asiakaspalvelu@gfmoney.fi
- Lähetä postitse osoitteeseen GF Money Consumer Finance, Pitkämäenkatu 11, 20250 Turku
- Jos mieleesi tulee jotain kysyttävää koskien tositteiden lähettämistä, auttavat asiakaspalvelijamme numerossa 0600 30 6000 (1€/puh+1,98€/min).